TID FÖR TRÄNING

Ikväll är det fotbollsfest. Inte bara i London utan även på många andra platser runt omkring. Eftersom många i min närhet blivit offer för det som kallas fotbollssjukan kommer jag även befinna mig på en fotbollsfest ikväll. Vi ska, förhoppningvis,  grilla och dricka gott hos Mackan ikväll tillsammans med många goa människor. För att orka med kvällen tänkte jag ta mig till friskis för ett pass nu klockan tre. Om jag sitter kvar här i lägenheten kommer jag behöva fixa massa jobb och det kommer bidra till att jag är helslut ikväll. Så, träning blir det!

Har ju varit en effektiv morgon med både jobb och en tur i stan. Hittade mordagpresenter, ordnade brors födelsedagspresent och träffade delar av min fina vänkrets. Hann även med en tur inom Frida för att träffa deras lilla lilla pojke Vincent. Herreminjäkel, vilken sötnos! Stort grattis igen min vän!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0