L ♥ r d a g

Efter en tuff vecka har det nu kommit en lördag. En efterlängtad lördag det vill säga! Fick spenderat gårdagen tillsammans med fina Nina, Tom och min bästa roomie. Vi satt centralt på resturangen, åt gott och hade en allmänt bra avslutning på fredagen. Ni gör mig gott!

Idag står det andra saker på schemat. Nu är det rugby (ja, ni läste rätt!) på tvn och jag väntar ivrigt på den coola dansen. Men efter det ska jag faktiskt göra mer vettiga saker. Astrid har barnkalas idag och dit tänkte jag ta mig. Står pysselkalas på inbjudan så detta kalas med massa tre-fyra åringar är verkligen något för mig, inte sant? EFtersom jag har match imorgon missar jag vuxenkalaset och får därför ta mig till barnkalaset idag. Inte mig emot, det blir saft, tårta och massa pyssel.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0