frukostfika

Tisdag idag och det betyder att jag ska få uppleva min första frukostfika. Idag är den hos Karin och jag får bland annat träffa fasters prins, Arvid.

Sen vi fick reda på att det var en flicka i magen min har jag försökt, ja det har jag verkligen, att inte gå över styr med inhandlandet av saker som är gjorda enbart för flickor. Jag erkänner, jag har handlat en del och velat handla ännu mer men har i alla fall försökt hejda mig en aning när begäret och längtan blivit för stor. Men på min och mammas tur till väla hittade jag det mest underbara plagget. Är i storlek till nästa sommar men va gör det? Hur söt är den inte? Så, även om det inte blir en Elsa/Siri/Charlie så får han ha på sig den för användas ska den!


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0