a monday in bed

Måndag hela dagen. Som mammaledig är måndag till fredagar det samma, håller inte riktigt koll på vilken vardag det är. Dagarna består av mer eller mindre samma saker: matning, försök till lek, massa bebisprat och konstiga gester, blöjbyte och trippande på tå och ljudlöst läge på telefonen efter jag fått henne till att somna!

Men jag vill inte byta bort det för något i världen!

Men just idag har vi en förmiddag hemma, i sängen. Jag är genomförkyld men försöker bota detta på några timmar med att vila mig i form. Ikväll ska det bli pulkaåkning så det vill jag inte missa.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Maria glöm inte att värma upp inna pulkaåkningen!!!

2012-12-10 @ 17:47:16
Postat av: Faster Lolo

VAD NI ÄR GULLIGA!

2012-12-10 @ 18:59:59
URL: http://laureniuslouise.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0