julfirande, födelsedag och hostattacker

Det händer mycket på några dagar. Framför allt om dessa dagar ligger kring jul. Sist jag skrev var det julafton. Denna spenderades tillsammans med Erics familj och mina föräldrar hemma hos oss. Vi hade mysigt, god mat, besök av tomten och massa andra trevligheter. Jag lägger upp ett bildregn från dagen och kvällen sen. Juldagen är Märtas dag, ni vet min söta brorsdotter. Men denna dag var en sjukstuga för mig och Tyra. Jag besökte doktorn med min förkylning  och Tyra hostade massor. Så dagen fick spenderas med lugnt tempo. Fast, såklart fick vi grattulera den nyblivna tre-åringen med blommor och blader. Sen juldagen har Tyras hosta blivit värre. Vi firade en sen julafton med hela min familj under torsdagen,. Igår fick vi nog av hostan för Tyras del och vi åkte upp till akuten i gårkväll. Detta var tredje besöket för hennes del på två veckor. Och tur var det. Vår lill-fis är lite sjuk och dom tog prover av en stark tjej. Det tyder på att vår lilla tjej har fått kikhosta, vilket vi inte alls gillar! Men hon är stark och glad mellan sina hostattacker och hon kommer kicka den eventuella kikhostans ass bättre än någon annan.
 
 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0