Make it a good one

 
Nyårsafton. Idag önskar jag er alla en härlig dag, ett gott nytt år och en bra start på 2013. Mitt 2012 har varit helt underbart. Trots att jag under de första tre månaderna mådde illa bara jag rörde lillfingret kan jag inte säga att jag inte velat ha det på något annat sätt. I september kom belöningen. Vår älskade Tyra sammanfattar året bäst!
 
Jag kommer att ringa in det nya året med min fina Eric och en Tyra som säkert sover vid tolslaget. Våra planer att vara tillsammans med vänner fick ändras efter besöket på akuten i fredes. Fast vi får ta igen det när lillfisen blivit frisk. Jag önskar mina underbara vänner en härlig kväll. Stora kramar till min underbara familj och er fina människor på Genvägen, er i Arlöv, till er på Ven och er i stora USA. Tack för detta året, låt oss ha spendera många lika bra år till ihop. Och till er som inte befinner er på de givna platsern, ni får såklart också ha en härligkväll!
 
Love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina lilla familjen, ni betyder så mycket för mig! Gott nytt år från Lolo!

2012-12-31 @ 16:38:54
URL: http://laureniuslouise.blogg.se
Postat av: C & J

God fortsättning på er önskar vi från havssidan i Åkarp! :)

2013-01-07 @ 21:41:03

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0