rosenrosa volang

Har hamnat hemma. Förkyld och med en stor, bultande, ord tå. En ond lilltå och jag kvider. Min kära sambo tog vår fina dotter och gick på en promenad så jag kunde duscha och prata länge i telefon. För hur mycket jag än älskar den underbara lilla krabaten är egentid alltid bra för vilken mor eller far som helst. Egentligen skulle min egentid idag bestå av innebandyträning, som förövrigt ska ske varje tisdag, men eftersom mitt förkylda tillstånd inte tillåter för mycket fysisk aktivitetet tog jag istället på mig min nya pjamas. Haha, kan tyckas men underbart härligt. Det är till och med rosa byxor och jag är den minst rosa personen jag känner. Men, sköna är dom.

 

 


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0