mot ljusare tider

Har ekat tomt med motivation till rader på Holy. Jag känner tomheten jag med. Hann precis glädjas åt min brorsons ankomst innan min fina mor åkte in och iväg på sjukhuset! Även om jag vet det kommer bli bra får hålrummet i magen en blytung sten. Kom iväg och glädjes med lagkamraterna på innebandyn.. i lite mer än en period! Sen låg min fina Nina och skrek av smärta på golvet med ett knä som gått sönder. Akuten för andra gången denna helgen.

Jag vet, barn svälter i Afrika, barn far illa ut över allt och det finns "värre" saker än vad detta kan tyckas vara. Men i den stund, när någon man tycker om mer än mycket, har så ont tänker man inte på något annat än just det! ♥



Kommentarer
Postat av: Louise

Men Gud, vad har hänt med Inga-Lill? Är hon ok? Hoppas hon tillfrisknar så fort som möjligt! Hälsa henne så gott från mig!

2012-01-24 @ 21:10:23
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0