soppa med pita och mjölk





Andra träningen i rad jag missar. Tror nästan inte det hänt innan, i alla fall kan gångerna räknas på en hand. Men jag har efter tjugofem börjat lyssna på pappa och mammas tjat om att "du måste lyssna på din kropp". Jag hoppas mina älskade föräldrar känner en viss stolthet, jag är ju envisheten själv enligt dom.

Men var en sväng på träningen för ett minimöte innan jag cyklade hem. Med andan i halsen ställde jag mig direkt och gjorde en tomat-soppa. Man tager vad man haver och i denna blev det massa kylskåpssaker. Men den blev, oavsett vad bilden verkar visa, mycket god. Tillsammans med pita och ett glas mjölk har den mättat min mage.

Jag hade velat duscha men saknar dusch för femte veckan i rad. Jag avundas så människor med dusch.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0