babe, im home!

Jag är på benen och har nu vilat upp mig i några dagar.
 
Fick lovat doktorn att stanna hemma hela veckan och vila upp mig och även om jag höll med bara för att få åka hem kan jag nu konstatera att det var ganska klokt! Även om huvudet velat mer har kroppen sagt sitt och verkligen fått säga sitt. Men idag tog jag mig ut för en fika med fina Emma nere på Slottet. Hem och fick besök av Frida, Vincent och sen även Johanna. Mysig dag med fina människor.
 
Hade gärna velat ta tag i att ändra om på bloggen lite. Men har liksom kommit ur det lite. Var börjar jag? Kanske får bli helgens projekt. Har ni några förslag är de varmt välkomna.
 
Ska ta mig lite kvällsmat framför tvn och se om jag hittar någon film att somna till!

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0