Helgen som gick

Hade som tidigare nämt en roadtrip med min käre far i fredes. Destinationen var Eslöv där jag var på en outlet. Kan nu i efterhand konstatera att jag hade nog för höga förväntlingar på att jag skulle hitta massor där och att pappa faktiskt hade rätt när han var lite negativ till idén. Men fick med mig hem två fina plädar/filtar och två krukor. Passar perfekt här hemma så ska inte klaga! Eftermiddagen spenderades med förberedelser inför kvällen och det betyder pizzabak. Blev inspirerad av Ernsts, som jag annars har svårt för, pizzor och gjorde mina egna och bjöd hem föräldrarna på. Mycket uppskattat och jag har nu en ny favoritpizza!
 
Hade dejt med Sara i lördes morse och spenderade timmar med henne nere i stan vilket är ett bra sätt att starta en bra dag på. Blev en träff med gabby och Carl också, syskonen Andersson med familjer innan jag avslutade med ost och vinkväll med min bättre hälft.
 
En söndag i stugan och en söndagskväll med glass på campingen med en fin Nina och en fin Eric avslutade helgen perfekt.
 
Idag var det back to work och jag klagar inte!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lolo

Vilken Ernst-pizza gjorde du? Jag tyckte de såg magiskt goda ut, vill också prova!

2012-07-24 @ 14:40:44
URL: http://laureniuslouise.blogg.se

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0