efter regn skiner solen

Igår var en lite  tyngre dag i familjen Anderssons historia. Men med rätt människor tar man sig igenom det mesta. Idag är en ny dag och vi blickar framåt. Men jag som redan innan graviditeten var känslig påverkas ännu mer nu. Inte för att saker som dessa annars inte påverkar en, utan de bara påverkar en ännu mer starkare nu om det ens är möjligt. Men gårdagens lärdom blev att man inte alltid kan påverka allt, men vi böralla  göra något, om än det i slutändan kan verka ynket.

Eftersom jag spenderade gårdagen till nitto procent i sängen får jag idag istället försöka ta vara på dagen. Eric, fina han, ska bjuda mig på frukost nere på Why Not Café nu klockan elva. Det sades i alla fall igår, men jag hoppas och tror han står fast vid sitt ord även om han sover än.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0