♥ midsommardagar

 
Gårdagens midsommarfirande innehöll precis allt det som denna dag ska innehålla; lite stressande, mycket förberedelser, längtan, midsommarregn, fina vänner, nya vänner, jordgubbar sol, massa skratt, god mat, blommor,  sjungande, kransgöra, lekar och massa massa mer. Kan än en gång konstatera att jag runt omkring mig har riktigt fina människor. Ni är guld värda och mer därtill.
 
Fast jag inte verkar inse det har i mitt underbara tillstånd vissa begränsningar. För mycket görande, för lite sovande och lite för mycket stress gör att min kropp ger igen nu på ett sätt som jag tidigare låtit bli att lyssna på. Men jag tror jag får ge vika och lyssna lite bättre framöver, det fick jag lova min oroliga sambo igår. Så, mindre ego och mer tänk på insidan, typ.
 
 
ingen midsommar utan lite regn och allmän kaos

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0