svårt med inloggningen

Ibland vill man, men bara kan inte. Så har det varit med inloggningen och skrivandet här. Appen har inte fungerat och jag har inte suttit vid datorn något vidare.
 
Hade en underbar midsommarhelg. Fredagen är beskriven sen tidigare. Jag tackar än en gång mina vänner för er närvaro. Lördagen spenderade jag tillsammans med andra fina människor. Underbara Lolo hade fixat och donat och vi gäster åt gott i trevligt sällskap. Ja, åt gott är bara förnamnet. Hon kan den där Louise!
 
 
På söndagens to-do lista stod det kalas. Så, kalas va vad det blev! Skönt att få träffa släkten då det var ett tag sen nu!
 
Så! En bra och lite längre helg hade jag tillsammans med fina människor. Inget att klaga på där inte. Nu har jag laddat alla batterier till veckans jobb som är förlagd till Landskronas ena badstrand. Med andra ord hoppas jag på bättre väder imorgon.

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0