en ny tid

HUr hann det bli fredag? Sist jag kollade var det måndag. Men inte mig emot. Veckan började med, som ni tidigare såg, strandstädning med massa glada människor. Sen var tisdag och onsdagens arbete vanligt jobb. Men idag åker jag och mina två kollegor in till Danmark med ett annat projekt för att gå på Bakken. Jag som i mitt tillstånd inte får åka allt är lite besviken, då jag annars blir som ett barn på julafton bara jag närmar mig karuseller med fart. Men lite jobb hinner vi nog med istället.

Annars då? Har i detta nu gått halva tiden av vår graviditet. Magen växer som (fint) ogräs och vi längtar nog båda två till efter sommaren och ju närmre oktober vi kommer ju bättre.  Jag mår bra men är fortfarande mycket trött, vilket känns lite ovant mig.  Största problemet nu är att hitta rätt kläder på morgonen. Detta på grund av att jag har oordning och kaos i min garderob. Tror jag får ta tag i detta problemet snarast.

Oj, skynda skynda. Frukost hos syster med familj innan jag ska hinna bort till stationen och åka iväg.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0