new in

Under hela tiden jag var gravid mer eller mindre längtade jag tills jag kunde köpa nya fina kläder. Jag längtade ihjäl mig till höstens alla fina kläder. Höstn och vintern är utan tvekan min favorit tid att köpa nytt, där är bara så fina kläder ute nu.
 
Men! Den bittra sanningen är ju den att det inte alls är roligt att köpa nya  kläder till sig själv efter graviditeten. Den storleken man var innan är som bortblåst och när man väl trycker i sig i ett par byxor sitter dom inte bra. Ja, när man väl gör det för ofta händer inte ens det! Man har ju sin guldklimp som ligger i vagnen och helst vill ha den  rullande för att vara som mest nöjd. Och då har jag en oerhört snäll dotter ska vi tillägga.
 
Med det sagt ät det ändå roligt att handla. Framförallt till finaste Tyra. Eftersom det blir många promenader och ofta slutar dessa med en tur ner i stan så är man nog på barnavdelningen och kollar några timmar i veckan. Idag var jag inte sämre. Jag fick med mig lite nytt hem från lindex och jag längtar tills Tyrisen ska få på sig det.
 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0