a thursday with a twist

 
Vi har i veckan laddat för babysimmet idag. Idag ska jäklar i det Tyra fånga ankorna i vattnet. Om hon inte får vi väl köpa ett klippkort på badet för att öva. Kanske det som krävs för att klara första babysimmet. Läs tidigare meningar med din ironiska hjärnhalva. Ne, men vi har sett fram emot dagen bad. Det är en mysig stunda när man är i en stor, relativ stor i alla fall, pool och badar med dom små liven. Glad är jag att jag har en tjej som inte gallskriker när vi närmar oss vattnet, hon tycker tvärtom att det är helt okej.
 
Men innan babysimmet ska vi ladda upp med kolhydrater. Lunch ska intas i stan med pappa som idag är ledig. Syster tror jag ansluter också. Och nu först är det dags för jurymöte inför årets idrottsgala i stan. Eller i år är det första året den heter Landskronagalan men jag sitter med i idrottsdelen.
 
Så, skynda skynda innan vi tar en promenad i det gråa vädret. Först en bild på min glupska sötnos som verkar kunna äta hur mycket som helst.
 
 

Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0