Feb. 12, 2013

Sådan mor sådan dotter! Vi gillar båda Nyhetsmorgon. Tyra ligger och lyssnar på farbror doktor och jag dricker kaffe bredvid. Tanken va att jag skulle ta mig ut på en lång promenad när vår träning blev flyttad idag. Men jag är trött på denna snö. Vaknar upp till mer snö varje dag. Jag som annars älskar när det är vitt har bog aldrig förr längtat så länge till våren kommer. Har mycket att se fram emot under vår och sommar så jag ser gärna att denna snö gjort sitt för denna delen av året.

Men! Jag får väl försöka hitta energi till att putta runt vagnen i massa snö, för inne ska jag inte sitta hela dagen.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0