Feb. 24, 2013

Det gick sådär. Ja, med min önskan alltså. Denna natten var en av de första när Tyra bestämde sig för att vara klarvaken mitt i natten. Så att säga att det gick sådär är att vara positiv. Vid fyra vaknar hon, efter att ha haft x-antal hostattacker innan, och börjar snacka med en fin jollrande klang. Fast att det är världens finaste språk var detta inget jag var intresserad av just då. Så jag lät henne ligga bredvid mig och gav det en chans till sömn. Men icke. Hon snackade med sina fötter i drygt en timme och jag låg bredvid och försökte halvsova.

Men sen sov hon, och det med råga. Strax innan elva lämnade vi tre sängen.

Vi sammanfattar det; lite ont med mycket gott.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0