rea rea rea

Underbara klippning, du har varit efterlängtad. Idag var dagen jag väntat på. Rent av längtat efter. Jag har inte tagit tag i saken ordentligt utan mest svurit åt mitt slitna hår. Men idag så. Klippte av en decimeter och jag känner mig helt befriad. Det är ju skönt med kort hår. Jag kommer säkert ångra att jag sagt detta när jag inte kan ha mössa mer, men den tiden den sorgen.

Efter en runda med vagnen och en evig väntan på banken var jag en sväng på bokrean. Orkade inte stångas med alla människor som befann sig där utan gick snabbt bort till barnavdelningen och hittade de två jag ville ha. Fyller ut Tyras bibliotek och hoppas jag kommer då läsa mycket för henne i framtiden.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0