tionde i andra tvåtusentretton

Igår firade vi Johanna som för ett tag sen blev ett år äldre i passet. Det sjöngs en del, vi åt och drack liten mer och hade mycket roligt tillsammans. Kändes konstigt att bra utan min plus en halv. Min mini-me var hemma med sin pappa och hade säkert hur mysigt som helst. Men eftersom hon nuförtiden är lika självklar som min höger arm klämdes det lite fel att inte ha henne inom någon meters area. Jag sticker inte under stolen med att jag tyckte det var skönt att få vara lite själv, alla fall för någon timme. För när jag sen kom in i trappen och skulle öppna dörren in till lägenheten kliade det så i fingrarna och jag fumlade lite halvt med nycklarna för att jag bara ville in och pussa på mini-me. Var nästan så jagat jag ville väcka henne. Men det gjorde jag inte, Eric sa i från.


Kommentarer

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0