fullt upp

Idag har vi fullt upp här hemma. Enligt min pedant till sambo är min rensning av garderoben ett sätt för oss att "göra något ihop". Jovisst! Efter ett antal år tillsammans vet jag att detta endast är ett sätt för att få bort massa av mina kläder och mer ordning. Men jag köper det med första argumentet. Jag slänger och kan istället fylla på med nytt fint nu till våren.

Samtidigt hos Laurenius/Andersson pågår långkok. Detta är sambons projekt och hans svärfar är inbjuden till middag i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja..maten satt fint. Jag tror jag skall anmäla Eric till något kockprogram ..bra jobbat Eric

2013-01-09 @ 20:37:35

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0