mitt nyår

 
Tanken att vi kunde sitta i mjukisbyxo med en stor toffs på huvudet slog mig. Det var ju bara jag, Eric och Tyra som ska ringa in det nya året ihop. Men efter att ha tänkt tanken både en och två gånger insåg jag att jag såg fram emot att klä mig i nyårskläderna, duka fint och laga trerätters trots att det blev ett nyår hemma med mina fina hjärtan. Så, jag och Eric tog tag i oss själv och gjorde det bästa av situationen. Och jag kan säga att det inte var så illa pinkat, även om det i praktiken bara va en middag med familjen.
 
Vi lagade svampbakelse till förrätt, entrecote med pommes duchesse spritsade blommor, mango chutneysås och en god sallad till varmrätt innan vi avslutade med hederlig chokladpudding med vispgrädde till efterrätt. Jag kan stolt säga att jag lyckades ganska okej.
 
Efter som nyårsfirandet bara innehöll tre personer innehåller bilderna också bara tre. Tack min fina sambo för en mysig nyårsafton, ett underbart tvåtusentolv och den finaste gåvan i livet, jag älskar dig så.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, va fina ni är : ) mina underbara vänner o älskade Tyra fögyller min vardag. Puss

2013-01-03 @ 11:13:20

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0