so much love

 
Jag inleder med att ignorera andra källor och endast ser till mitt hjärta när jag säger att våren, underbara våren, du är här. Mer efterlängtad än tomten och härligare än sommarvarmen. Jag älskar att jag, förhoppningsvis, kan lägga dden stora jackan på vinden och ta fram conversen och allt som hör dom till. Jag har till och med två par nya jag glömt använda, så det blir att fira in våren med lite skoskav.
 
Nu när solen tittat fram har det blivit otroligt mycket promenad med Tyris i vagnen. Stor tjej sitter upp och kollar på allt runt om kring. Eller, oftas sover hon i sin sköna vagn men när hon väl är vaken verkar hon njuta. Och jag njuter till fullo av att vara ute. Längtar tills det blir lättare lunch i solen någonstans i vår fina stad. Ja, vår stad skiner verkligen i kapp med solen. Fina Landskrona!
 
Som om detta inte vore nog med gottigheter har även min stora kärlek fyllt år. Grattis igen love, du är allt bäst du! Vi firade han med familjen och lite goda kakor. Ett traditionellt kakkalas som jag försökte göra perfekt till honom. I helgen träffade vi också några av de andra riktigt fina människorna i vår närhet. Middag hos G, C , C och magen var välbehövlig och helbra. Mat. vänner, spel, go dricka och massa skratt gör att mycket annat blir så mycket lättare.
 
Tyrisen har hållt på med sin medicin nu i snart två veckor. Bra var det att det efter de tre första dagarna hade blivit bättre, tråkigt är det att vi nu är tillbaka på ruta ett igen. Eller, minus mer sanning än bara ett. Det suger verkligen för att prata klarspråk.
 
Men vi kämpar på med hostningar, jobbiga lugnor och inhalationer. Och jag med min träning och kommande mer starka kropp. Heja oss och ännu mera heja Tyra! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Världens sötaste!

2013-03-08 @ 16:28:20

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0