we do love the sun

Påskdagen i kalendern. Denna dag hade jag planerat att vi skulle ta Tyra och gunga för första riktiga gången. Alltså utomhus på en lekplats. Men Eric var krasslig i morse så jag planerade om och bestämde mig för att ta en tidig tur till mamma och pappa eftersom vi ändå skulle äta middag där i eftermiddag tillsammans med alla syskonen Andersson och bihang. Men tänkte; där finns ju lekplatser och säkert en bebisgunga. Men nej, ingen bebisgunga för min ögonsten. Så det fick bli en utedag i solen utan gungandet. Men vi njöt av sol och sällskap.  Och därefter av middag och kaffe. Så bra!
 
Men imorgon hoppas vi på ännu mer sol för då fortsätter vi dagarna ute. Solenergi kickar alla andra energikällor i längder.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

När får jag träffa er båda SÖTNOSAR ;D

2013-04-08 @ 15:58:41

Det är alltid intressant med din åsikt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg så tveka inte att skriva den

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0